x Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Polityka zwrotów

GWARANCJE I REKLAMACJE

  1. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z naszą firmą. Czas rozpatrywania reklamacji trwa do czternastu dni. Po tym terminie jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o naszej decyzji.
  2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. W tym przypadku należy odesłać zwracany towar na adres firmy w nienaruszonym stanie wraz ze wszystkimi otrzymanymi dokumentami, towar używany nie podlega zwrotowi. Należność za uprzednio zakupiony towar zostanie zwrócona zamawiającemu (kwota równa sumie towaru i kosztów wysyłki do klienta – jeżeli takie były. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący) w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia towaru do magazynu Amberous . O przyjęciu takim świadczyć będzie stosowny dokument. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
  3. W przypadku braku towaru na magazynie pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od otrzymania informacji od klienta o rezygnacji z zamówienia i podaniu wszystkich potrzebnych danych.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku zakupu towaru sprawdzonego na indywidualne zamówienie Klienta, niebędącego w stałej ofercie sklepu, art. 10 ust. 3 p. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r.

Pobierz druk reklamacji